2 stycznia 2010

Mój blog uczestniczy w konkursie "Blog Roku 2009"

To już V edycja konkursu "Wybieramy najlepsze polskie blogi".

Udział w konkursie to nie tylko nadzieja na wygraną, ale przede wszystkim możliwość zaistnienia w środowisku ludzi tworzących swoje blogi na przeróżne tematy, dzielących się ze sobą wiedzą. To również możliwość szerszego zaprezentowania się w sieci.
Pozdrawiam serdecznie i noworocznie wszystkich blogerów - uczestników konkursu, jak i szanowne Jury!

W moim blogu piszę dość rzadko, gdyż większość mojego wolnego czasu pochłania obsługa szkolnej platformy zdalnego nauczania Moodle: http://ace1nauka.moodle4free.com/.
Staram się więc również zaszczepić ducha innowacyjności w umysłach moich koleżanek i kolegów ze szkoły, który jest niezbędny dla urozmaicania lekcji w celu zainteresowania jej tematyką uczniów - coraz trudniejszych odbiorców wiedzy nauczycieli. Muszą oni zrozumieć, że metoda zwykłego wykładu na lekcji to już przeszłość. W dobie informatyzacji nauczyciele muszą wychodzić poza dotychczasowe szablony, korzystając z różnych narzędzi urozmaicania i uatrakcyjniania lekcji.
Za zgodą dyrektora szkoły założyłam w szkole "Klub Innowacyjnych Nauczycieli". Zachęciłam kilkunastu "śmiałków", których oswajam powoli z możliwościami platformy Moodle. Podjęłam się tego zadania dobrowolnie, gdyż jestem świadoma konieczności edukowania informatycznego nauczycieli w XXI wieku.
Uczestniczę również jako lider Zespołu Przedmiotów Informatycznych w konferencjach "Innowacyjna Szkoła i Innowacyjny Nauczyciel" programu "Partnerstwo dla Przyszłości", którego ideą jest propagowanie rozwoju informatyzacji w polskich szkołach, również poprzez organizowanie konkursów dla szkół i nauczycieli "Innowacyjna Szkoła", "Innowacyjny Nauczyciel".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz